Στέλεχος Εξαγωγικού Εμπορίου
- Περιγραφή
- Πρόγραμμα σπουδών
Στέλεχος Εξαγωγικού Εμπορίου
ΣΚΟΠΟΣ
Η μεταφορά των κατάλληλων γνώσεων σε όσους ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με τις εξαγωγές, ώστε να είναι σε θέση να προετοιμάσουν την επιχείρησή τους και να είναι σε θέση να παίρνουν σωστές αποφάσεις προς όφελος της επιχείρησης και της εξαγωγικής τους προσπάθειας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Εισαγωγή
Τι πρέπει να γνωρίζει όποιος θέλει να ασχοληθεί με το εξαγωγικό εμπόριο; Από πού πρέπει να ξεκινήσει; Ποια εργαλεία μπορεί να χρησιμοποιήσει για να επιλέξει κατάλληλες αγορές ή τμήματα αγορών για το προϊόν του; Πώς βρίσκει κατάλληλους αντιπροσώπους και συνεργάτες; Πώς εξασφαλίζει την πληρωμή του; Με ποιες διαδικασίες και έγγραφα μεταφέρει τα προϊόντα του; Τι προωθητικές ενέργειες μπορεί να κάνει σε ξένες αγορές, με ποια κανάλια και τι κόστος; Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που απασχολούν κάποιον που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το εξαγωγικό εμπόριο Το παρόν σεμινάριο έρχεται να δώσει απαντήσεις, να λύσει απορίες και να δώσει τις σωστές κατευθύνσεις . Μέσα από μία σειρά 9 θεματικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες κατανοούν βήμα βήμα όλες τις παραμέτρους που συστηματοποιούν την εξαγωγική προσπάθεια, από την εξαγωγική ετοιμότητα ως τα εργαλεία χρηματοδότησης.
Οι θεματικές ενότητες που θα αναλυθούν είναι οι εξής:
1. Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ και Εξαγωγικό Εμπόριο
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• ορίσουν τι είναι μάρκετινγκ
• αναλύσουν τη θεμελιώδη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης κάθε επιχείρησης ώστε να υπάρξει ικανοποίηση των πελατών της
• γνωρίζουν τις βασικές λειτουργίες της Διοίκησης Μάρκετινγκ
• περιγράψουν τις ενέργειες διαμόρφωσής του πλάνου μάρκετινγκ και του επιχειρηματικού πλάνου
• εφαρμόσουν τις αναλύσεις SWOT και PESTEL που αποτελούν στρατηγικά εργαλεία του Μάρκετινγκ
• κατανοήσουν τη σημασία βέλτιστης γνώσης του ανταγωνισμού της επιχείρησης και τις τεχνικές ανάλυσης των ανταγωνιστών
• γνωρίζουν τις βασικές αρχές του εξαγωγικού εμπορίου
2. Στρατηγική Μάρκετινγκ στο Εξαγωγικό Εμπόριο
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• καταλάβουν την αναγκαιότητα της διαδικασίας τμηματοποίησης της αγοράς, στόχευσης και τοποθέτησης
• αναλύσουν την έννοια και τα κριτήρια της τμηματοποίησης
• κατανοήσουν τη σημασία της στόχευσης σε συγκεκριμένη αγορά-στόχος (target group)
• συζητήσουν την έννοια της τοποθέτησης του προϊόντος και τις εναλλακτικές στρατηγικές διαφοροποίησης και τοποθέτησης προϊόντων
• κατανοήσουν τη χρησιμότητα της δημογραφικής ανάλυσης και τις πηγές δημογραφικών δεδομένων
3. Το Μείγμα μάρκετινγκ (Marketing Mix) στο Εξαγωγικό Εμπόριο
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• ορίσουν τι είναι προϊόν, τις μεθόδους τιμολόγησης, τα διάφορα κανάλια διανομής και τους τρόπους προώθησης
• κατανοήσουν τη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων
• κατηγοριοποιήσουν τα διάφορα προϊόντα
• αντιληφθούν τις βασικές αρχές κοστολόγησης
• κατανοήσουν τις μεθόδους, τις στρατηγικές και τις πολιτικές τιμολόγησης προϊόντων
• συζητήσουν την άμεση και την έμμεση διανομή
• επιλέξουν τρόπους προώθησης των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των εκθέσεων και των συνεδρίων
• κατανοήσουν τις διαφορές και τη χρήση του τυποποιημένου και του προσαρμοσμένου μείγματος μάρκετινγκ
• γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών
• αντιληφθούν τις ιδιαιτερότητες του των διεπιχειρησιακών συναλλαγών
• κατανοήσουν πλήρως τη σημαντικότητα του σωστού σχεδιασμού του μείγματος μάρκετινγκ
4. Αγοραστική Συμπεριφορά και Εξαγωγικό Εμπόριο
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• κατανοήσουν τη πολυπλοκότητα της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών
• αξιολογήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά ενός καταναλωτή
• περιγράψουν τα στάδια της διαδικασίας λήψης απόφασης του καταναλωτικού πελάτη
• συζητήσουν τις διαφορές του βιομηχανικού αγοραστή από τον καταναλωτή αγοραστή και τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας βιομηχανικών ή επιχειρησιακών προϊόντων
• κατανοήσουν τη σημασία του Κέντρου Αγοραστικών Αποφάσεων (Κ.Α.Α.) των επιχειρήσεων ή οργανισμών
5. Έρευνα Αγοράς στο Εξαγωγικό Εμπόριο και Διαχείριση Κινδύνου
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• κατανοήσουν τη χρησιμότητα της έρευνας αγοράς στις επιχειρήσεις
• αντιληφθούν και να μπορούν να κατηγοριοποιήσουν τις πηγές πληροφοριών σε πρωτογενείς και δευτερογενείς
• περιγράψουν τη διαδικασία έρευνα αγοράς
• αντιληφθούν τη διαφορά μεταξύ ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας
• αξιολογήσουν τις διαφορετικές μεθόδους συλλογής δεδομένων
• αναλύσουν τη διαδικασία και τις μεθόδους διαχείρισης κινδύνου
6. Πελάτες και Εξαγωγικό Εμπόριο
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• κατανοήσουν την έννοια του πελάτη, τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου πελάτη.
• Τη σημαντικότητα του για την επιχείρηση
• αναφέρουν τις διαστάσεις ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών
• γνωρίζουν τα συστήματα διαχείρισης ποιότητας και τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις
• συζητήσουν την έννοια της προσδοκίας του πελάτη
• αναλύσουν το μοντέλο ServQual και τη χρησιμότητα του
• κατανοήσουν τη σημασία της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών και της σωστής διαχείρισης των παραπόνων των πελατών
• ορίσουν τις μεθόδους μέτρησης της ικανοποίησης του πελάτη
• συζητήσουν τα συστήματα CRM
• αντιλαμβάνονται την έννοια της πιστότητα (loyalty) του πελάτη
• περιγράψουν προγράμματα πιστότητας πελατών
7. Ο ρόλος της Επικοινωνίας και της Διαπραγματευτικής Ικανότητας στο Εξαγωγικό Εμπόριο
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• κατανοήσουν τη σημασία της σωστής επικοινωνίας στη δουλειά του πωλητή
• περιγράψουν τα στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας
• γνωρίζουν τα βασικά εμπόδια στην επικοινωνία
• αντιληφθούν τη σημασία της ενεργητικής και συμμετοχικής ακοής
• χρησιμοποιήσουν την τεχνική των ερωτήσεων ώστε να ανακαλύψετε, μέσω των σωστών ερωτήσεων, την διαδικασία απόφασης του πελάτη και τους βαθύτερους λόγους για τους οποίους αγοράζει
• κατανοήσουν την αξία της φωνητικής επικοινωνίας
• γνωρίζουν τις βασικές αρχές της γλώσσας σώματος (body language)
• συζητήσουν τις βασικές αρχές της πειθούς
• γνωρίζουν τις βασικές αρχές των Νευροπωλήσεων και του Νεύρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (NLP)
• κατανοήσουν τις βασικές αρχές, στρατηγικές, τακτικές και την έννοια win-win (κερδίζω-κερδίζεις) κατά τη διαπραγμάτευση με τον πελάτη
8. Η διαδικασία της πώλησης στο Εξαγωγικό Εμπόριο
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• κατανοήσετε την έννοια της προσωπικής πώλησης, το ρόλο της και τη σημαντικότητα της ως εργαλείο του μείγματος μάρκετινγκ
• αναγνωρίσετε τους διαφορετικούς τύπους προσωπικής πώλησης
• συζητήσετε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού πωλητή
• κατανοήσετε το ρόλο, τα καθήκοντα, την περιγραφή θέσης εργασίας και τις στρατηγικές ενός πωλητή
• αναλύσετε τη διαδικασία και τις τεχνικές πώλησης
• διαχειριστείτε τις αντιρρήσεις του πελάτη
• αναγνωρίσετε τη σημασία της σωστής προετοιμασίας του πωλητή και της εξυπηρέτησης του πελάτη μετά την πώληση
• κατανοήσετε τη σημασία και τις τεχνικές της διαχείρισης χρόνου
• περιγράψετε τη διαδικασία διαχείρισης και εκτέλεσης παραγγελίας
• κατανοήσετε την έννοια της εφοδιαστικής αλυσίδας
• συζητήσετε τους λόγους που οι εταιρείες διατηρούν αποθέματα, τους βασικούς τύπους αποθεμάτων και μεθόδους μείωσης τους
9. Διοίκηση και Οργάνωση Τμήματος Πωλήσεων Εξαγωγικού Εμπορίου
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• κατανοήσουν την έννοια της Διοίκησης πωλήσεων γενικά και τη θέση της στο σχέδιο δράσης της επιχείρησης
• γνωρίζουν την οργάνωση του τμήματος Εξαγωγών
• περιγράψουν τις δραστηριότητες της Διοίκησης Πωλήσεων είτε πρόκειται για εγχώριες είτε για εξαγωγικές πωλήσεις
• διαχειριστούν θέματα σχετικά με την πρόβλεψη, τον προϋπολογισμό και τους στόχους πωλήσεων, τις περιοχές πώλησης και την οργάνωση ενός Τμήματος Πωλήσεων
• γνωρίζουν τις βασικές αρχές του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce)
• κατανοήσουν τους βασικούς Δείκτες Αποδοτικότητας (KPI/Key Performance Indicators) μιας επιχείρησης
• κατανοήσουν τους όρους διεθνούς εμπορίου και συναλλαγών
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
1. Το Σεμινάριο προβάλλεται μέσα από μία σειρά παρουσιάσεων, video , σημειώσεων και ερωτήσεων εμπέδωσης της ύλης.
2. Χρησιμοποιείται σύγχρονη πλατφόρμα εκμάθησης (LMS) που με εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο καταφέρνει μεταδώσει την γνώση-πληροφορία στον μαθητή.
3. Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης.
4. Υπάρχει δυνατότητα επανάληψης οποιουδήποτε μέρους του Σεμιναρίου και η πρόσβαση γίνεται από οποιαδήποτε συσκευή και ώρα σας εξυπηρετεί.
5. Η πρόσβαση στο Σεμινάριο έχει διάρκεια 6 μήνες από την αγορά του.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
1. Με την αγορά του Σεμιναρίου μπορείτε άμεσα να έχετε πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό .
2. Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε στο info@seminarpro.gr
3. Μπορείτε να παρακολουθήσετε και δωρεάν Σεμινάρια που μπορεί να σας ενδιαφέρουν (Δείτε στίς κατευθύνσεις – Δωρεάν Σεμινάρια)
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
1. Μη χάσετε την ευκαιρία να αποκτήσετε τη διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση«Στέλεχος Εξαγωγικού Εμπορίου»
2. Η ανωτέρω πιστοποίηση προσφέρεται από την ACTA (Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) και αναγνωρίζεται από το ΕΣΥΔ. (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης). Φορείς με διεθνώς αναγνωρισμένο κύρος που θα προσθέσουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο βιογραφικό σας.
3. Αγοράστε τώρα το πακέτο εξετάσεων αποκτήστε την Πιστοποίηση και ξεχωρίστε στον ανταγωνισμό.
4. Το πακέτο εξετάσεων περιλαμβάνει στοχευμένη προετοιμασία , εξ αποστάσεως διεξαγωγή εξέτασης και έκδοση πιστοποίησης
Δείτε περισσότερα στο: «Αγορά προετοιμασίας-εξετάσεων»