Πωλητής Λιανικής
- Περιγραφή
- Πρόγραμμα σπουδών
ΣΚΟΠΟΣ
Οι ενημερωμένοι πελάτες δεν είναι πλέον εύκολος στόχος για οποιονδήποτε πωλητή καταστήματος Λιανικής. Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες της Λιανικής Πώλησης και το προφίλ του επιτυχημένου πωλητή Λιανικής.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Εισαγωγή
Ο ισχυρός ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης μετατοπίζει σήμερα το επίκεντρο του ενδιαφέροντος από τις παραδοσιακές τεχνικές πώλησης σε ένα εξατομικευμένο πρότυπο με έμφαση στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τον πελάτη.
Ο πωλητής αναβαθμίζεται σε σύμβουλο του πελάτη που αναγνωρίζει τις ανάγκες του τελευταίου, διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις αντιρρήσεις και τα παράπονα και συμβάλλει καθοριστικά στην αύξηση των πωλήσεων μέσα από έναν ικανοποιημένο πελάτη που θα επιλέξει το κατάστημα ξανά και ξανά.
Περιεχόμενα
• Η Έννοια του Μάρκετινγκ.
• Τμηματοποίηση της Αγοράς
• Το Μείγμα μάρκετινγκ (Marketing Mix).
• Αγοραστική Συμπεριφορά Καταναλωτών και βιομηχανικών Πελατών.
• Ο ρόλος της Επικοινωνίας στις Πωλήσεις.
• Διοίκηση και Οργάνωση Τμήματος Πωλήσεων.
• Διαχείριση Παραγγελιών και Αποθεμάτων.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
- Το Σεμινάριο προβάλλεται μέσα από μία σειρά παρουσιάσεων ,ή video , σημειώσεων και ερωτήσεων εμπέδωσης της ύλης.
- Χρησιμοποιείται σύγχρονη πλατφόρμα εκμάθησης (LMS) που με εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο καταφέρνει να μεταδώσει την γνώση-πληροφορία στον μαθητή.
- Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης. Υπάρχει δυνατότητα επανάληψης οποιουδήποτε μέρους του Σεμιναρίου και η πρόσβαση γίνεται από οποιαδήποτε συσκευή και ώρα σας εξυπηρετεί.
- Η πρόσβαση στο Σεμινάριο έχει διάρκεια 6 μήνες από την αγορά του.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
- Με την αγορά του Σεμιναρίου μπορείτε άμεσα να έχετε πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό .
- Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε στο info@seminarpro.gr
- Μπορείτε να παρακολουθήσετε και δωρεάν Σεμινάρια που μπορεί να σας ενδιαφέρουν (Δείτε στις κατευθύνσεις – Δωρεάν Σεμινάρια)
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
- Μη χάσετε την ευκαιρία να αποκτήσετε τη διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση «Πωλητής Λιανικής»
- Η ανωτέρω πιστοποίηση προσφέρεται από την ACTA (Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) και αναγνωρίζεται από το ΕΣΥΔ. (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης). Φορείς με διεθνώς αναγνωρισμένο κύρος που θα προσθέσουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο βιογραφικό σας.
- Αγοράστε τώρα το πακέτο εξετάσεων αποκτήστε την Πιστοποίηση και ξεχωρίστε στον ανταγωνισμό.
- Το πακέτο εξετάσεων περιλαμβάνει στοχευμένη προετοιμασία , εξ αποστάσεως διεξαγωγή εξέτασης και έκδοση πιστοποίησης
- Προ απαιτούμενα για τη συμμετοχή στις εξετάσεις
Α) Απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή
Β) Απόφοιτος υποχρεωτικής εκπαίδευσης και να έχει παρακολουθήσει σχετικό σεμινάριο τουλάχιστον 80 ωρών
Δείτε περισσότερα στο: «Αγορά προετοιμασίας-εξετάσεων»
-
3Η έννοια του Μάρκετινγκ28,41
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- ορίσουν τι είναι μάρκετινγκ
- αναλύσουν τη θεμελιώδη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης κάθε επιχείρησης ώστε να υπάρξει ικανοποίηση των πελατών της
- γνωρίσουν τις βασικές λειτουργίες της Διοίκησης Μάρκετινγκ
- περιγράψουν τις ενέργειες διαμόρφωσής του πλάνου μάρκετινγκ
- κατανοήσουν τη σημασία βέλτιστης γνώσης του ανταγωνισμού της επιχείρησης
-
4Ερωτήσεις Θ.Ε.1Σειρά απο ερωτήσεις
-
5Τμηματοποίηση της Αγοράς25,58
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- αντιληφθούν την αναγκαιότητα της διαδικασίας τμηματοποίησης της αγοράς, στόχευσης και τοποθέτησης
- αναλύσουν την έννοια και τα κριτήρια της τμηματοποίησης
- κατανοήσουν τη σημασία της στόχευσης σε συγκεκριμένη αγορά-στόχος (target group)
- συζητήσουν την έννοια της τοποθέτησης του προϊόντος και τις εναλλακτικές στρατηγικές διαφοροποίησης και τοποθέτησης προϊόντων
-
6Ερωτήσεις Θ.Ε.2Σειρά απο ερωτήσεις
-
7Μείγμα μάρκετινγκ (Marketing Mix)41,58
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- ορίσουν τι είναι προϊόν, τις μεθόδους τιμολόγησης, τα διάφορα κανάλια διανομής και τους τρόπους προώθησης
- κατηγοριοποιήσουν τα διάφορα προϊόντα
- αντιληφθούν τα κόστη και τις μεθόδους τιμολόγησης προϊόντων
- συζητήσουν την άμεση και την έμμεση διανομή
- επιλέξουν τρόπους προώθησης των προϊόντων
- γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών
- αντιληφθούν τις ιδιαιτερότητες του των διεπιχειρησιακών συναλλαγών
- κατανοήσουν πλήρως τη σημαντικότητα του σωστού σχεδιασμού του μείγματος μάρκετινγκ
-
8Ερωτήσεις Θ.Ε.3Σειρά απο ερωτήσεις
-
9Αγοραστική Συμπεριφορά μερος 139,42
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- κατανοήσουν τη πολυπλοκότητα της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών
- αξιολογήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά
- περιγράψουν τα στάδια της διαδικασίας λήψης απόφασης του καταναλωτικού πελάτη
- Συζητήσουν τις διαφορές του βιομηχανικού αγοραστή από τον καταναλωτή αγοραστή και τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας βιομηχανικών ή επιχειρησιακών προϊόντων
- κατανοήσουν τη σημασία του Κέντρου Αγοραστικών Αποφάσεων (Κ.Α.Α.) των επιχειρήσεων ή οργανισμών
-
10Αγοραστική Συμπεριφορά μέρος 249,54
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- κατανοήσουν τη πολυπλοκότητα της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών
- αξιολογήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά
- περιγράψουν τα στάδια της διαδικασίας λήψης απόφασης του καταναλωτικού πελάτη
- Συζητήσουν τις διαφορές του βιομηχανικού αγοραστή από τον καταναλωτή αγοραστή και τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας βιομηχανικών ή επιχειρησιακών προϊόντων
- κατανοήσουν τη σημασία του Κέντρου Αγοραστικών Αποφάσεων (Κ.Α.Α.) των επιχειρήσεων ή οργανισμών
-
11Ερωτήσεις Θ.Ε.4Σειρά απο ερωτήσεις
-
12Ο ρόλος της Επικοινωνίας στις ΠωλήσειςVideo lesson
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- κατανοήσουν τη σημασία της σωστής επικοινωνίας στη δουλειά του πωλητή και να περιγράψετε τα στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας
- γνωρίζουν τα βασικά εμπόδια στην επικοινωνία και να αντιληφθείτε τη σημασία της ενεργητικής και συμμετοχικής ακοής
- κατανοήσουν την αξία της φωνητικής επικοινωνίας
- γνωρίζουν τις βασικές αρχές της γλώσσας σώματος και να γνωρίζετε τις βασικές αρχές των Νευροπωλήσεων και του Νεύρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (NLP)
-
13Ερωτήσεις Θ.Ε.5Σειρά απο ερωτήσεις
-
14Διοίκηση και Οργάνωση Τμήματος Πωλήσεων μέρος 154,38
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- κατανοήσουν την έννοια της Διοίκησης Πωλήσεων και τη θέση της στο σχέδιο δράσης της επιχείρησης
- συζητήσουν τη σχέση μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ και τις πιθανές οργανωτικές δομές του εμπορικού τμήματος μιας επιχείρησης
- περιγράψουν τις δραστηριότητες της Διοίκησης Πωλήσεων
- διαχειριστούν θέματα σχετικά με την πρόβλεψη και τους στόχους πωλήσεων, τις περιοχές πώλησης και την οργάνωση ενός Τμήματος Πωλήσεων
- κατανοήσουν τους Βασικούς Δείκτες Αποδοτικότητας μιας επιχείρησης
-
15Διοίκηση και Οργάνωση Τμήματος Πωλήσεων μέρος 253,01
-
16Θεραπεία παραπόνων.2,11
-
17Ερωτήσεις Θ.Ε.6Σειρά απο ερωτήσεις
-
18Διαχείριση Παραγγελιών και Αποθεμάτων35,09
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Εξετάσουν τα κρίσιμα θέματα της διαχείρισης παραγγελιών και της διαχείρισης αποθεμάτων της επιχείρησης
- Εξετάσουν τους στόχους και την διαδικασία διενέργειας έρευνας
- Εστιάσουν στις έρευνες εμπορίου και στους Δείκτες Λιανικού Εμπορίου (Retail Index) που σχετίζονται με την εργασία του λιανικού πωλητή
-
19Ερωτήσεις Θ.Ε.7Σειρά απο ερωτήσεις