Υπάλληλος Εξυπηρέτησης – Υποδοχής Πελατών Ξενοδοχείου
- Περιγραφή
- Πρόγραμμα σπουδών
Υπάλληλος Εξυπηρέτησης – Υποδοχής Πελατών Ξενοδοχείου
ΣΚΟΠΟΣ
Οι πελάτες ενός ξενοδοχείου απαιτούν σοβαρή εξυπηρέτηση μόνο από επαγγελματίες που γνωρίζουν πώς να συμπεριφερθούν και πώς να προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία διαμονής. Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες της Εξυπηρέτησης/Υποδοχής αλλά και της διαχείρισης παραπόνων.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Εισαγωγή
Μέσα από το συγκεκριμένο σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να κατανοήσουν τη σημασία οργάνωσης μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής επιχείρησης , να εκτελούν τις καθημερινές εργασίες που απαιτούνται και να εφαρμόζουν τους βασικούς κανόνες και διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται από το προσωπικό υποδοχής κατά την πώληση ξενοδοχειακών προϊόντων και υπηρεσιών.
Οι θεματικές ενότητες που θα αναλυθούν στο σεμινάριο είναι οι εξής:
1. Τουρισμός και Ξενοδοχεία
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Γνωρίζει βασικά στοιχεία για τον Τουρισμό
• Διακρίνει τα είδη των τουριστικών καταλυμάτων
• Γνωρίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τουριστικών καταλυμάτων
• Να γνωρίζει τις βασικές μορφές λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων
• Να αντιλαμβάνεται τις διαφορές μεταξύ των μορφών λειτουργίας των ξενοδοχείων
2. Εξυπηρέτηση πελατών στα ξενοδοχεία
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να :
• Γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του ξενοδοχειακού προϊόντος
• Αντιλαμβάνεται τις έννοιες της ποιότητας της εξυπηρέτησης και της υπηρεσίας
• Εφαρμόζει τις βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών
• Αναγνωρίζει όλα τα χαρακτηριστικά του πελατοκεντρικού συστήματος
• Κατανοεί την σημασία του πελάτη για την επιχείρηση
• Γνωρίζει τις σύγχρονες ανάγκες των τουριστών
• Κατηγοριοποιεί τους πελάτες
3. Τα τμήματα του ξενοδοχείου και τα δωμάτια
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Γνωρίζει τα τμήματα του ξενοδοχείου και τι ς βασικές λειτουργίες τους
• Να γνωρίζει τις θέσεις εργασίας όλου του ξενοδοχείου
• Κατανοεί τις διαφορές ανάμεσα στους τύπους δωματίων
• Να γνωρίζει την σχετική ορολογία για τα δωμάτια
4. Διαχείριση κρατήσεων
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Αναγνωρίζει τα είδη κρατήσεων
• Αναγνωρίζει τα συμβόλαια μεταξύ ξενοδοχείου και τουριστικών γραφείων και tour operators
• Να αντιλαμβάνεται τις ιδιαιτερότητες των μεμονωμένων κρατήσεων και των ομαδικών κρατήσεων
• Να γνωρίζει τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του τμήματος κρατήσεων
5. Front Desk
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Γνωρίζει τα καθήκοντα του υπαλλήλου της υποδοχής
• Γνωρίζει τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν κατά την άφιξη και αναχώρηση
• Κατανοεί τις ιδιαιτερότητες του Express c/in και Express c/out
• Εφαρμόζει τεχνικές διαχείρισης δωματίων
• Διαχειρίζεται το over booking
• Γνωρίζει βασικά θέματα ταμείου και νυχτερινού ελέγχου
6. Θυρωρείο, τηλεφωνικό κέντρο ,guest relations, διαχείριση παραπόνων
Ο καταρτιζόμενος μετά το τέλος της ενότητας θα πρέπει να είναι ικανός να:
• Γνωρίζει τις αρμοδιότητες του θυρωρείου, του τηλεφωνικού κέντρου και του guest relations
• Να γνωρίζει τις βασικές αρχές της τηλεφωνικής επικοινωνίας
• Να είναι σε θέση να διαχειριστεί βασικά παράπονα πελατών.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου καθώς και οι εξετάσεις που ακολουθούν πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως με χρήση εύχρηστης και φιλικής προς τον χρήστη e-learning πλατφόρμας (LMS), οι συμμετέχοντες παρακολουθούν τις παρουσιάσεις των θεματικών ενοτήτων , καθώς επίσης έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό, σημειώσεις και ερωτήσεις εμπέδωσης της ύλης. Υπάρχει δυνατότητα επανάληψης οποιουδήποτε μέρους του Σεμιναρίου και πρόσβαση σε αυτό όποια ώρα της ημέρας σας εξυπηρετεί.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
- Με την αγορά του Σεμιναρίου μπορείτε άμεσα να έχετε πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό .
- Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε στο info@seminarpro.gr
- Μπορείτε να παρακολουθήσετε και δωρεάν Σεμινάρια που μπορεί να σας ενδιαφέρουν (Δείτε στις κατευθύνσεις – Δωρεάν Σεμινάρια)
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
- Μη χάσετε την ευκαιρία να αποκτήσετε τη διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση «Υπάλληλος Εξυπηρέτησης – Υποδοχής Πελατών Ξενοδοχείου»
- Η ανωτέρω πιστοποίηση προσφέρεται από την ACTA (Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) και αναγνωρίζεται από το ΕΣΥΔ. (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης). Φορείς με διεθνώς αναγνωρισμένο κύρος που θα προσθέσουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο βιογραφικό σας.
- Αγοράστε τώρα το πακέτο εξετάσεων αποκτήστε την Πιστοποίηση και ξεχωρίστε στον ανταγωνισμό.
- Το πακέτο εξετάσεων περιλαμβάνει στοχευμένη προετοιμασία , εξ αποστάσεως διεξαγωγή εξέτασης και έκδοση πιστοποίησης
Δείτε περισσότερα στο: «Αγορά προετοιμασίας-εξετάσεων»