Become a Master at Conflict Management at Home or Work
- Περιγραφή
- Πρόγραμμα σπουδών
- Συχνές ερωτήσεις
Ενημέρωση για Σεμινάρια Udemy
Για να παρακολουθήσετε ένα Σεμινάριο που ανήκει στο Udemy ακολουθήστε τον κατάλληλο σύνδεσμο «Μπείτε στο Udemy»,και μέσα από το περιβάλλον του Udemy πληρώνετε το κόστος και το Σεμινάριο είναι στην διάθεση σας με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται εκεί.
Οι τιμές πού εμφανίζονται στο Seminarpro ενδέχεται να είναι διαφορετικές από αυτές του Udemy , αυτό συμβαίνει διότι περιστασιακά το Udemy μεταβάλλει τις τιμές ανάλογα με την πολιτική προσφορών που εφαρμόζει. Η τιμή αγοράς είναι αυτή που εμφανίζεται κάθε φορά στο Udemy.
Τα Σεμινάρια που προβάλλονται στο Seminarpro αλλά προέρχονται από το Udemy περιέχουν video με ελληνικούς υπότιτλους. Οι υπόλοιπες δραστηριότητες όπως σημειώσεις ή ερωτήσεις κατανόησης είναι στα Αγγλικά.
Η πληρωμή γίνεται απευθείας στο Udemy και αυτό είναι υπεύθυνο για την έκδοση αντίστοιχων παραστατικών.
Περιγραφή Σεμιναρίου
Αυτό το μάθημα θα σας δώσει δεξιότητες στη διαχείριση συγκρούσεων για να μετατρέψετε με επιτυχία τις διαφωνίες και τις συγκρούσεις σε παραγωγική επικοινωνία, έτσι ώστε όχι μόνο να λύσετε τα κοινά σας προβλήματα, αλλά και να αποκτήσετε συναισθηματική νοημοσύνη και να βιώσετε ευχάριστες σχέσεις με άλλους.
Το λεξικό ορίζει τη σύγκρουση ως μια σοβαρή διαφωνία. Τα συνώνυμα περιλαμβάνουν διαμάχη, διαμάχη, διαμάχη, διχόνοια, διαμάχη, ανταγωνισμό. Αυτά δεν είναι ευχάριστα λόγια. Και όμως είναι πιθανό να καταλαβαίνετε τη σημασία τους όχι επειδή τα έχετε αναζητήσει σε ένα λεξικό αλλά επειδή τα έχετε ζήσει. Όλοι έχουμε παγιδευτεί στη δυσάρεστη εμπειρία της σύγκρουσης.
Για παράδειγμα,
·Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε λόγω της μουσικής ενός γείτονα αργά το βράδυ ή του σκύλου που γαβγίζει.
· Είστε σε μια ομάδα πωλήσεων που έχει κερδίσει ένα μεγάλο συμβόλαιο. Ο νέος πελάτης σας θέλει το προϊόν σας γρήγορα και σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη τιμή. Ωστόσο, το οικονομικό τμήμα θέλει να επιβραδύνει το έργο για να διασφαλίσει ότι πληρούνται όλα τα τεχνικά και ποιοτικά πρότυπα.
· Εσείς και ο σύντροφός σας έχετε εντελώς διαφορετικές απόψεις όταν πρόκειται για μια σημαντική απόφαση ζωής.
Αυτό είναι μόνο ένα μικρό δείγμα καταστάσεων που απαιτούν διαχείριση συγκρούσεων με συναισθηματική νοημοσύνη. Παρατηρήστε μερικά χαρακτηριστικά αυτών των καταστάσεων: τα συναισθήματά σας διεγείρονται, το διακύβευμα είναι υψηλό, το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο και οι απόψεις ποικίλλουν.
Οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι είναι καλοί στη διαχείριση συγκρούσεων
Σημασία επίλυσης συγκρούσεων στις προσωπικές σας σχέσεις
Ο Howard Markman και οι συνεργάτες του μελέτησαν 150 ζευγάρια για 13 χρόνια. Τα ζευγάρια έρχονταν στο εργαστήριό τους κάθε χρόνο και έδιναν τεράστιο όγκο πληροφοριών για τους γάμους τους. Επιπλέον, θα υποβάλλονταν σε βιντεοσκόπηση την οποία οι ερευνητές θα ανέλυαν στη συνέχεια για μοτίβα και θέματα. Το συμπέρασμά τους, στο τέλος αυτής της μακροχρόνιας μελέτης ήταν ότι «δεν είναι το πόσο αγαπάτε ο ένας τον άλλον, το πόσο καλή είναι η σεξουαλική σας ζωή ή τα προβλήματα που έχετε με τα χρήματα που προβλέπει καλύτερα τη μελλοντική ποιότητα του γάμου σας…. ο καλύτερος προγνωστικός παράγοντας της επιτυχίας του γάμου είναι ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεστε τις συγκρούσεις και τις διαφωνίες».
Αυτό ισχύει και σε όλες τις προσωπικές μας σχέσεις. Πόσοι άνθρωποι είναι αποξενωμένοι από τα μέλη της ευρύτερης οικογένειας λόγω της δυσκολίας να κάνουν καλές, ειλικρινείς συζητήσεις; Ή πόσοι γονείς και παιδιά είναι αποξενωμένοι λόγω της αδυναμίας τους να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά; Ο διάλογος το αλλάζει.
σημασία της επίλυσης συγκρούσεων στον οργανισμό σας
Επιπλέον, πιστεύω ότι οι οργανισμοί είναι γεμάτοι με έξυπνους, ικανούς ανθρώπους που υποχωρούν σε κακούς τρόπους επικοινωνίας επειδή δεν είναι ασφαλές να εκφράσουν τις απόψεις τους. Οι συνέπειες για τους οργανισμούς μπορεί να είναι σοβαρές αν όχι καταστροφικές. Ο σεβασμός χάνεται. Η εμπιστοσύνη καταστρέφεται. Μόνο ένα κλάσμα των ιδεών που είναι απαραίτητες για τη μακροπρόθεσμη επιβίωση των οργανισμών φτάνουν στο φως της δημοσιότητας. Οι καλύτεροι υπάλληλοι φεύγουν .
Το να γνωρίζεις πώς να χρησιμοποιείς το διάλογο για την επίλυση των συγκρούσεων αλλάζει την κατάσταση. Ο διάλογος είναι το μέσο με το οποίο εμφανίζετε συγκρούσεις και κάνετε ουσιαστικές συζητήσεις στις προσωπικές σας σχέσεις και οργανισμούς. Τέτοιες συζητήσεις κάνουν τις σχέσεις και τους οργανισμούς σας πιο υγιείς και πιο αποτελεσματικές.
-
1Introduction to Conflict ManagementVideo lesson
Students will understand a definition and the nature of conflict management as well as receive an overview of what they will get out of the course.
-
2Tips to Get the Most from the CourseVideo lesson
I want you to get the most possible value from this course. In this lecture, I share a number of tips to accomplish that end.
-
3All Course HandoutsText lesson
-
4Disagreements vs. Unhealthy ConflictVideo lesson
Students will be able to describe the differences between disagreements and unhealthy conflict. They will appreciate the consequences of win/lose and lose/lose interactions and commit to keeping conversations win/win.
-
5Exercise: Identifying Three ConflictsText lesson
Students will identify three real conflicts they are facing and which they'd like to work on during the course.
-
6Mike Blows His Future-an Example of Poor Conflict ResolutionVideo lesson
Mike Miller blew a terrific career opportunity because of his lack of understanding dialogue and conflict resolution skills.
-
7Phases of EscalationVideo lesson
Students will be able to describe the phases through which conflicts escalate from differences of opinion to disintegration of a relationship.
-
8Building Trust-An Essential Part of Conflict ManagementVideo lesson
Students will understand the role of trust in preventing conflict. They will learn specific strategies to build a climate of trust so that disagreements don't have to become unhealthy conflict.
-
9Check Your Understanding 1Σειρά απο ερωτήσεις
This is a short quiz to check how well you understood some of the concepts in the first section of the course.
-
10Four Styles of Communication and Conflict Management: Part IVideo lesson
Students will learn a two-dimensional model of communication and how these dimensions result in four communication styles. They will learn the characteristics and consequences of the dominating style of communication.
-
11Four Styles of Communication and Conflict Management: Part IIVideo lesson
Students will understand the accommodating and avoiding styles of communicating and their effect on conflict management.
-
12The Dashed Hope-a Story of Dialogue and Emotional Intelligence at WorkVideo lesson
Bob was falling into a familiar pattern of accommodating and feeling like a victim until he recognized what was happening and decided to talk openly.
-
13What Would You Do?Video lesson
Students will identify what they would do in a few different real-life conflict situations as a way to understand the styles of communication and conflict resolution.
-
14Exercise: What Would You Do?Text lesson
Please download the resource file.
-
15Exercise: Identifying Your Communication StyleText lesson
Please download the resource file.
-
16Five Patterns of Communication and Conflict ResolutionVideo lesson
Students will understand five common patterns of relating to others during conflict. They will also understand when each of three communication styles is most appropriate.
-
17Check Your Understanding 2Σειρά απο ερωτήσεις
-
18Dialogue--The Pathway to Collaboration and Conflict ManagementVideo lesson
Students will learn the necessity of collaboration and also dialogue as a pathway to collaboration and resolving conflicts so everyone wins.
-
19Adam--the New SupervisorVideo lesson
This lecture presents an example of a supervisor poorly handling some conflict in his workplace.
-
20The Conflict Resolution ModelVideo lesson
The student will be able to use this model to describe their reactions and behavioral options during conflict.
-
21Adam Chooses CollaborationVideo lesson
The student will see an example of a supervisor handle a major conflict appropriately, in a way that brings unity and positive outcomes to his department.
-
22Case Study: The Failed StrategyText lesson
Please download the resource file.
-
23The Failed Strategy: An Example of Poor Conflict Resolution in a Leadership TeamVideo lesson
Here is a story of an executive team, of which I was a member, that failed to engage in honest dialogue around their business strategy, with dire consequences.
-
24Exercise: Assessing My Readiness for DialogueText lesson
Please download the resource file.
-
25Check Your Understanding 3Σειρά απο ερωτήσεις
-
26Collusion-The Opposite of Conflict ManagementVideo lesson
You will correct misperceptions that occur during conflict which keep you from arriving at mutual understanding and win/win outcomes.
-
27Adopting a Mindset to Resolve Conflict: Taking ResponsibilityVideo lesson
You'll take responsibility for your contribution and reactions during conflict.
-
28DyslexicVideo lesson
This is a story about how my view of a situation changed once I heard the full story of the man with whom I was in conflict.
-
29Adopting a Mindset to Resolve Conflict: Dealing with FeelingsVideo lesson
You will understand how to manage and express your emotions during conflict. You'll know how to deal with the emotions of the other party.
-
30Adopting a Mindset to Resolve Conflict: Committing to OutcomesVideo lesson
You will know how to stay focused on positive outcomes so you can keep dialogue moving forward to a productive outcome.
-
31Should I Initiate Dialogue?Video lesson
You will learn when you should talk about conflict and when it might be better to leave it alone because it is unlikely you'll get a good outcome.
-
32Risk-Benefit AnalysisVideo lesson
You will know how to think through the trade-offs necessary to address conflict so you don't get into unproductive and no-win conversations.
-
33Case Study: A Young InternVideo lesson
You will hear me talk about a real-life example of resolving a conflict when the stakes were high.
-
34Check Your Understanding 4Σειρά απο ερωτήσεις
-
35Overview of the Steps of Dialogue and the Steps of Conflict ResolutionVideo lesson
You will know learn the three purposes and four phases of dialogue.
-
36The Steps of Dialogue HandoutText lesson
Please download the resource file.
-
37Phase I: PreparationVideo lesson
You will identify and conflict situation and prepare yourself mentally and emotionally to resolve it.
-
38Exercise: Work Through Your Thoughts and FeelingsText lesson
Please download the resource file.
-
39Exercise: Evaluating Your Commitment to CollaborationText lesson
Please download the resource file.
-
40Phase II: InvitationVideo lesson
You will learn a number of strategies to ensure that dialogue remains safe and positive.
-
41Invitation Skill: LevelingVideo lesson
You'll learn a specific skill to safely invite others enter into dialogue and conflict resolution.
-
42Invitation Skills: Clarifying Intent; Clarifying Concerns; CollaborationVideo lesson
You will be able to use a number of skills to keep your conversation positive and moving forward.
-
43Check Your Understanding 5Σειρά απο ερωτήσεις