Έχετε κάποια ερώτηση;
Το μήνυμα στάλθηκε. Κλείνω
4.59
5981 κριτικές

Become a Master at Conflict Management at Home or Work

Conflict Resolution | Emotional Intelligence | Difficult Conversations | Negotiating | Active Listening | Influencing
Εκπαιδευτής
Roger Kay Allen, Ph.D.
21.075 Φοιτητές enrolled
  • Περιγραφή
  • Πρόγραμμα σπουδών
  • Συχνές ερωτήσεις

Ενημέρωση για Σεμινάρια Udemy

Για να παρακολουθήσετε ένα Σεμινάριο που ανήκει στο Udemy ακολουθήστε τον κατάλληλο σύνδεσμο «Μπείτε στο Udemy»,και μέσα από το περιβάλλον του Udemy πληρώνετε το κόστος και το Σεμινάριο είναι στην διάθεση σας με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται εκεί.

Οι τιμές πού εμφανίζονται στο Seminarpro ενδέχεται να είναι διαφορετικές από αυτές του Udemy , αυτό συμβαίνει διότι περιστασιακά το Udemy μεταβάλλει τις τιμές ανάλογα με την πολιτική προσφορών που εφαρμόζει. Η τιμή αγοράς είναι αυτή που εμφανίζεται κάθε φορά στο Udemy.

Τα Σεμινάρια που προβάλλονται στο Seminarpro αλλά προέρχονται από το Udemy περιέχουν video με ελληνικούς υπότιτλους. Οι υπόλοιπες δραστηριότητες όπως σημειώσεις ή ερωτήσεις κατανόησης είναι στα Αγγλικά.

Η πληρωμή γίνεται απευθείας στο Udemy και αυτό είναι υπεύθυνο για την έκδοση αντίστοιχων παραστατικών.

Περιγραφή Σεμιναρίου 

Αυτό το μάθημα θα σας δώσει δεξιότητες στη διαχείριση συγκρούσεων για να μετατρέψετε με επιτυχία τις διαφωνίες και τις συγκρούσεις σε παραγωγική επικοινωνία, έτσι ώστε όχι μόνο να λύσετε τα κοινά σας προβλήματα, αλλά και να αποκτήσετε συναισθηματική νοημοσύνη και να βιώσετε ευχάριστες σχέσεις με άλλους.

Το λεξικό ορίζει τη σύγκρουση ως μια σοβαρή διαφωνία. Τα συνώνυμα περιλαμβάνουν διαμάχη, διαμάχη, διαμάχη, διχόνοια, διαμάχη, ανταγωνισμό. Αυτά δεν είναι ευχάριστα λόγια. Και όμως είναι πιθανό να καταλαβαίνετε τη σημασία τους όχι επειδή τα έχετε αναζητήσει σε ένα λεξικό αλλά επειδή τα έχετε ζήσει. Όλοι έχουμε παγιδευτεί στη δυσάρεστη εμπειρία της σύγκρουσης.

Για παράδειγμα,

·Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε λόγω της μουσικής ενός γείτονα αργά το βράδυ ή του σκύλου που γαβγίζει.

· Είστε σε μια ομάδα πωλήσεων που έχει κερδίσει ένα μεγάλο συμβόλαιο. Ο νέος πελάτης σας θέλει το προϊόν σας γρήγορα και σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη τιμή. Ωστόσο, το οικονομικό τμήμα θέλει να επιβραδύνει το έργο για να διασφαλίσει ότι πληρούνται όλα τα τεχνικά και ποιοτικά πρότυπα.

· Εσείς και ο σύντροφός σας έχετε εντελώς διαφορετικές απόψεις όταν πρόκειται για μια σημαντική απόφαση ζωής.

Αυτό είναι μόνο ένα μικρό δείγμα καταστάσεων που απαιτούν διαχείριση συγκρούσεων με συναισθηματική νοημοσύνη. Παρατηρήστε μερικά χαρακτηριστικά αυτών των καταστάσεων: τα συναισθήματά σας διεγείρονται, το διακύβευμα είναι υψηλό, το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο και οι απόψεις ποικίλλουν.

Οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι είναι καλοί στη διαχείριση συγκρούσεων

Σημασία επίλυσης συγκρούσεων στις προσωπικές σας σχέσεις

Ο Howard Markman και οι συνεργάτες του μελέτησαν 150 ζευγάρια για 13 χρόνια. Τα ζευγάρια έρχονταν στο εργαστήριό τους κάθε χρόνο και έδιναν τεράστιο όγκο πληροφοριών για τους γάμους τους. Επιπλέον, θα υποβάλλονταν σε βιντεοσκόπηση την οποία οι ερευνητές θα ανέλυαν στη συνέχεια για μοτίβα και θέματα. Το συμπέρασμά τους, στο τέλος αυτής της μακροχρόνιας μελέτης ήταν ότι «δεν είναι το πόσο αγαπάτε ο ένας τον άλλον, το πόσο καλή είναι η σεξουαλική σας ζωή ή τα προβλήματα που έχετε με τα χρήματα που προβλέπει καλύτερα τη μελλοντική ποιότητα του γάμου σας…. ο καλύτερος προγνωστικός παράγοντας της επιτυχίας του γάμου είναι ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεστε τις συγκρούσεις και τις διαφωνίες».

Αυτό ισχύει και σε όλες τις προσωπικές μας σχέσεις. Πόσοι άνθρωποι είναι αποξενωμένοι από τα μέλη της ευρύτερης οικογένειας λόγω της δυσκολίας να κάνουν καλές, ειλικρινείς συζητήσεις; Ή πόσοι γονείς και παιδιά είναι αποξενωμένοι λόγω της αδυναμίας τους να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά; Ο διάλογος το αλλάζει.

σημασία της επίλυσης συγκρούσεων στον οργανισμό σας

Επιπλέον, πιστεύω ότι οι οργανισμοί είναι γεμάτοι με έξυπνους, ικανούς ανθρώπους που υποχωρούν σε κακούς τρόπους επικοινωνίας επειδή δεν είναι ασφαλές να εκφράσουν τις απόψεις τους. Οι συνέπειες για τους οργανισμούς μπορεί να είναι σοβαρές αν όχι καταστροφικές. Ο σεβασμός χάνεται. Η εμπιστοσύνη καταστρέφεται. Μόνο ένα κλάσμα των ιδεών που είναι απαραίτητες για τη μακροπρόθεσμη επιβίωση των οργανισμών φτάνουν στο φως της δημοσιότητας. Οι καλύτεροι υπάλληλοι φεύγουν .

Το να γνωρίζεις πώς να χρησιμοποιείς το διάλογο για την επίλυση των συγκρούσεων αλλάζει την κατάσταση. Ο διάλογος είναι το μέσο με το οποίο εμφανίζετε συγκρούσεις και κάνετε ουσιαστικές συζητήσεις στις προσωπικές σας σχέσεις και οργανισμούς. Τέτοιες συζητήσεις κάνουν τις σχέσεις και τους οργανισμούς σας πιο υγιείς και πιο αποτελεσματικές.

 

Styles of Communication
Phases of Conflict Resolution: Preparation and Invitation
How long do I have access to the course materials?
You can view and review the lecture materials indefinitely, like an on-demand channel.
Can I take my courses with me wherever I go?
Definitely! If you have an internet connection, courses on Udemy are available on any device at any time. If you don't have an internet connection, some instructors also let their students download course lectures. That's up to the instructor though, so make sure you get on their good side!
5431
Share
Course details
Βίντεο 4 hours
Διαλέξεις 11
Certificate of Completion
Με ενδιαφέρει το σεμινάριο
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Αναφέρετε και τον Τίτλο του Σεμιναρίου που σας ενδιαφέρει.
Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies και σας ζητά προσωπικά δεδομένα για να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.