SEO Training Masterclass 2024: Beginner To Advanced SEO
- Περιγραφή
- Πρόγραμμα σπουδών
- Συχνές ερωτήσεις
Ενημέρωση για Σεμινάρια Udemy
Για να παρακολουθήσετε ένα Σεμινάριο που ανήκει στο Udemy ακολουθήστε τον κατάλληλο σύνδεσμο «Μπείτε στο Udemy»,και μέσα από το περιβάλλον του Udemy πληρώνετε το κόστος και το Σεμινάριο είναι στην διάθεση σας με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται εκεί.
Οι τιμές πού εμφανίζονται στο Seminarpro ενδέχεται να είναι διαφορετικές από αυτές του Udemy , αυτό συμβαίνει διότι περιστασιακά το Udemy μεταβάλλει τις τιμές ανάλογα με την πολιτική προσφορών που εφαρμόζει. Η τιμή αγοράς είναι αυτή που εμφανίζεται κάθε φορά στο Udemy.
Τα Σεμινάρια που προβάλλονται στο Seminarpro αλλά προέρχονται από το Udemy περιέχουν video με ελληνικούς υπότιτλους. Οι υπόλοιπες δραστηριότητες όπως σημειώσεις ή ερωτήσεις κατανόησης είναι στα Αγγλικά.
Η πληρωμή γίνεται απευθείας στο Udemy και αυτό είναι υπεύθυνο για την έκδοση αντίστοιχων παραστατικών.
Το συγκεκριμένο Σεμινάριο σας δίνει την δυνατότητα να δώσετε εξετάσεις για απόκτηση διεθνώς αναγνωρισμένης με τίτλο «Digital Marketing» που προσφέρεται από την ACTA (Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) και αναγνωρίζεται από το ΕΣΥΔ. (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης). Φορείς με διεθνώς αναγνωρισμένο κύρος που θα προσθέσουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο βιογραφικό σας.
Πατήστε Εδώ για περισσότερες πληροφορίες
Περιγραφή
Κάντε καλύτερο SEO από τους ανταγωνιστές σας ή οποιονδήποτε ελεύθερο επαγγελματία! Αποκτήστε επισκεψιμότητα SEO που τροφοδοτεί την ανάπτυξη της επιχείρησής σας!
Πρόσφατες Ενημερώσεις:
- Οι πιο πρόσφατες μεγάλες αλλαγές στον αλγόριθμο Google SEO Μελέτη περίπτωσης ταχύτητας ιστότοπου όπου δείχνω πώς να αποκτήσετε γρήγορη ώθηση στην κατάταξη Πώς να χρησιμοποιήσετε έγκυρους ιστότοπους SEO για κατάταξη Γράψτε καλύτερους τίτλους που αυξάνουν τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων με το WordPress SEO και το Shopify SEO Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσετε την κατάταξη SEO των ιστοσελίδων σας Πολύγλωσσο πρόσθετο SEO Weglot που θα μεταφράσει αυτόματα τον ιστότοπό σας σε 100+ γλώσσες, ώστε να μπορείτε να κατατάσσεστε στο SEO σε εκατοντάδες περισσότερες λέξεις-κλειδιά Οι τάσεις της Google για πρόσθετη έρευνα λέξεων-κλειδιών Συγγραφή άρθρων SEO και copywriting SEO για τη σύνταξη περιεχομένου SEO ως ελεύθερος επαγγελματίας
COURSE STRUCTURE PART 1: SEO KEYWORD RESEARCH
Ξεκινάμε με τις βασικές αρχές αναζήτησης Google. Καλύπτουμε την έρευνα λέξεων-κλειδιών SEO, το blogging και σχετικά θέματα. Εξετάζουμε τα εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών, όπως το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Google και μερικούς άλλους τρόπους για να αποκτήσετε λέξεις-κλειδιά SEO. Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι το θεμελιώδες μέρος του SEO. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να το κάνουμε σωστά και αφιερώνουμε πολλή προσοχή σε αυτό.
COURSE STRUCTURE PART 2: ON-PAGE SEO
Το δεύτερο μέρος αυτού του εκπαιδευτικού μαθήματος SEO καλύπτει περαιτέρω θέματα αναζήτησης Google, όπως το πώς να κυριαρχήσετε στα 10 κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης της Google με περισσότερες από μία καταχωρίσεις, πώς να κάνετε SEO σε άλλες πλατφόρμες για να φτάσετε σε μεγάλη κλίμακα, μακράς ουράς έναντι σύντομης- ουρά λέξεις-κλειδιά, κυρώσεις Google και πολλά άλλα. Καλύπτουμε επίσης το πρόσθετο Yoast SEO για WordPress SEO. Αλλά μπορείτε να κάνετε το SEO στη σελίδα σας χρησιμοποιώντας οποιονδήποτε ιστότοπο όπως Wix, WordPress SEO, SquareSpace ή Shopify SEO.
COURSE STRUCTURE PART 3: OFF-PAGE SEO AND LINK BUILDING TO RANK HIGHER
Το τρίτο μέρος αυτού του μαθήματος SEO εστιάζει σε στρατηγικές SEO εκτός σελίδας, όπως η δημιουργία συνδέσμων, ώστε ο ιστότοπός σας να μπορεί να κατατάσσεται υψηλότερα. Εξηγώ τι είδους συνδέσμους είναι καλό να αποκτήσετε και από τι είδους συνδέσμους πρέπει να μείνετε μακριά. Εξηγώ επίσης πώς να λαμβάνετε συνδέσμους λαμβάνοντας κάλυψη από τον Τύπο για την επιχείρησή σας, επειδή αυτό είναι το καλύτερο και των δύο κόσμων. Συνήθως, οι σύνδεσμοι από τη δημοσιότητα σας προσφέρουν επίσης επισκεψιμότητα ιστότοπου και αυτοί οι σύνδεσμοι προέρχονται από πολύ ισχυρούς ιστότοπους όσον αφορά την αναζήτηση Google.
COURSE STRUCTURE PART 4: ADVANCED SEO TOPICS LIKE VOICE SEO, MOBILE SEO, SITE SPEED, AND MORE
Αφού καλύψουμε τα βασικά της αναζήτησης Google, μπαίνουμε σε σύγχρονα και προηγμένα θέματα όπως το φωνητικό SEO (όταν οι χρήστες μιλούν στις φορητές συσκευές τους ζητώντας πράγματα), διασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς το SEO για κινητά, τεχνικό SEO με βελτιστοποίηση ταχύτητας ιστότοπου και πολλά άλλα.
APPLY THE STRATEGIES AS YOU GO
Τα περισσότερα από τα θέματα SEO σε αυτό το μάθημα καλύπτονται με θεωρία ΚΑΙ πρακτικά παραδείγματα στα οποία σας καθοδηγώ πώς να κάνετε κάθε τακτική SEO με κοινή χρήση οθόνης, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε ό,τι κάνω κλικ προς κλικ.
PRACTICAL SEO APPLICATION
Εφόσον δείχνω πώς κάνω SEO με κοινή χρήση οθόνης, θα μπορείτε να εφαρμόσετε αμέσως τις τακτικές SEO που δείχνω στον ιστότοπό σας. Με κάθε λίγα βίντεο και με κάθε ενότητα, θα μπορείτε να βελτιώσετε κάτι νέο στον ιστότοπό σας.
SEO TOOLS USED IN THE COURSE
- Google Keyword Tool
- Google Analytics
- Google Search Console
- Yoast SEO for WordPress SEO and blogger SEO
- SEMRush
- A number of 3rd party Google research tools including tools to research competition
-
4Understanding search intent so you can capture the most lucrative trafficVideo lesson
-
5Long-tail vs. short-tail and profitable keywords for best SEO resultsVideo lesson
-
6Introduction to SEO keyword research & starting to do keyword researchVideo lesson
-
7Keyword research example & getting you more comfortable exploring SEO keywordsVideo lesson
-
8Keyword exercise to get many unique & original keywords that SEO tools don'tVideo lesson
-
9SEO keyword mapping and tracking your full list of SEO keywordsVideo lesson
-
1013 ways to get unique SEO keywords for your businessVideo lesson
-
11Keyword density tool: 2 great uses for SEOVideo lesson
-
12Using Artificial Intelligence and ChatGPT to get creative SEO keywordsVideo lesson
-
13Course project for practicing SEOVideo lesson
-
14Exercise question for practicing keyword researchVideo lesson
-
15Exercise question for practicing keyword researchVideo lesson
-
16Practical application of keywords from scratch - exerciseVideo lesson
-
17Keyword research exercise (music website) - answer oneVideo lesson
-
18Keyword research exercise (music website) - answer twoVideo lesson
-
19Practical project and future course updatesVideo lesson
-
20Keyword research quizΣειρά απο ερωτήσεις
-
21Advanced keyword research quizΣειρά απο ερωτήσεις
-
22Technical SEO coverage throughout this courseVideo lesson
-
23Section introduction to why it's necessary to use 3rd party SEO toolsVideo lesson
-
24Automatically translate your site, rank in more languages & get more SEO trafficVideo lesson
-
25Domain authority and a free tool for researching competition for organic SEOVideo lesson
-
26SEOQuake SEO Chrome plugin to research competitionVideo lesson
-
27Setting up your Google Search Console (formerly Webmaster Tools) for SEOVideo lesson
-
28In case your Google Search Console shows no dataVideo lesson
-
29Google crawler, Google indexing, and creating your sitemap.xml for SEOVideo lesson
-
30Submitting new URLs and checking for page status and indexing for SEOVideo lesson
-
31Where your pages are ranking and page/query performance in SEOVideo lesson
-
32User experience section of Google Search ConsoleVideo lesson
-
33Google Core Web Vitals for SEOVideo lesson
-
34Using the Google mobile friendliness for SEO check toolVideo lesson
-
35Google Search Console exerciseVideo lesson
-
36Google Search Console exercise - answerVideo lesson
-
39On-page SEO section introductionVideo lesson
-
40How to set up the Yoast plugin for SEOVideo lesson
-
41How to set up title/description metas for regular blog post SEOVideo lesson
-
42Writing enticing meta tags to increase Google SEO SERP clickthroughVideo lesson
-
43Meta tag writing exerciseVideo lesson
-
44Meta tag writing exercise - answerVideo lesson
-
45Meta tag writing exercise twoVideo lesson
-
46Meta tag writing exercise two - answerVideo lesson
-
47Example of writing better meta tag and description in Shopify for EcommerceVideo lesson
-
48Meta titles quizΣειρά απο ερωτήσεις
-
49CHECKLIST: Sales page conversion checklist to boost sales in addition to SEOVideo lesson
-
50EXAMPLE of a sales page balancing SEO copywriting and conversion optimizationVideo lesson
-
51Attractive SEO copywriting exercise: residential cleaning business meta tagsVideo lesson
-
52Attractive SEO copywriting exercise - answer: cleaning business meta tagsVideo lesson
-
53Sales copywriting quizΣειρά απο ερωτήσεις
-
54Advanced sales copywriting quizΣειρά απο ερωτήσεις
-
55Introduction to further on-page SEO with elements that appear on your pagesVideo lesson
-
56Cornerstone SEO pagesVideo lesson
In this part of the class I explain the concept of a cornerstone page for SEO. Cornerstone SEO pages are useful when you are trying to rank for some very competitive keyword that is extremely difficult to rank for. In that case, you must have your page do a lot of the SEO marketing for you. That means making sure that people stay on the page a long time, and engage with it. This will help Google collect positive signals about your page. In order to do that, you would usually have to create a long form page that is maybe over 1,000 words of quality content (not just filler content). You would also add rich media to this content like photos, videos, and maybe embed the audio from the video as a podcast and maybe embed some powerpoint slides as well. All this together would make for a definitive and authoritative page on the subject matter, and while this by itself would not guarantee that your page or website would rank better in Google after doing this, it would go a long way to helping you rank higher in Google.
-
57The skyscraper method for SEO contentVideo lesson
-
58Interlink your own pages for an SEO boostVideo lesson
-
59ADVANCED page interlinking: Strategy to boost your SEOVideo lesson
-
60Creating a link to itself in HTMLVideo lesson
-
61Correct use of H1 and H2 tagsVideo lesson
-
62Title tooltip tag for SEO, website usability, sales conversion, or email signupsVideo lesson
-
63Image ALT tag for SEOVideo lesson
-
64How long should a page be for SEOVideo lesson
-
65Google EAT SEO, Google YMYL and what Google thinks is good content for SEOVideo lesson
-
66Google Quality Guidelines for SEO: Good grammar on each page, well-written, etcVideo lesson
-
67SEO KeywordOptimizer tool for on-page text optimizationVideo lesson
-
68Revive Old Posts plugin for social sharing, scheduling & SEO boostVideo lesson
-
69Avoid the error of keyword cannibalization and use keyword stemmingVideo lesson
-
70If you are doing SEO article writing for a clientVideo lesson
-
71How to begin using Google Docs for SEO article writing if you don't use it yetVideo lesson
-
72On-page SEO strategy exerciseVideo lesson
-
73On-page SEO strategy exercise - answerVideo lesson
-
74On-page SEO quizΣειρά απο ερωτήσεις
-
75Advanced on-page SEO quizΣειρά απο ερωτήσεις
-
76Artificial Intelligence for SEO - section introductionVideo lesson
-
77Google forming the policy for AI-generated contentVideo lesson
-
78Logging into and creating an account in ChatGPTVideo lesson
-
79Starting to use ChatGPTVideo lesson
-
80Better editing, and making any business writing more sophisticatedVideo lesson
-
81Starting to proofread a blog post with ChatGPTVideo lesson
-
82Deep proofreading for emotional writing vs. sterile writingVideo lesson
-
83Doing sales copywriting with Artificial Intelligence - AIVideo lesson
-
84Should you have a blog for SEO?Video lesson